De eerste dag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Julia Groot - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Julia Groot - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Julia de Groot

Blijf op de hoogte en volg Julia

31 Augustus 2015 | Suriname, Paramaribo

Eindelijk! We zijn in Paramaribo!

Gisteren om 10.00 (Nederlandse tijd) ben ik naar Schiphol gereden met mijn vriend, zus, zwager en ouders. Het afscheid nemen was even moeilijk maar eenmaal ingecheckt hadden we er helemaal weer zin in!
Op het vliegveld hebben we nog even bij de Mac gegeten en heb ik een nek kussentje gekocht voor in het vliegtuig.
15.45 zaten we dan toch echt in het vliegtuig, een halfuurtje vertraging. Ik vond dat de reis zo snel ging, we kregen regelmatig lekkere Surinaamse maaltijden en we kregen ook vaak drinken, altijd goed.
Toen we geland waren kregen we een walm van warmte over ons heen.
We hebben op het vliegveld een uur gewacht bij de douane en daarna stonden er twee Surinaamse jongens met bordjes waar onze namen op stonden. We hebben ruim twee uur gereden, het is hier heel normaal dat er 's nachts een file is. Ik moest zelf erg wennen dat ze hier aan de linker kant rijden. Onze chauffeurs reden erg hard, ik heb nog nooit zoveel auto's ingehaald.. Haha!
Ik verbaasde mij ook over het aantal straat honden, soms sprongen ze ook zo de weg op!
We werden warm ontvangen door onze huisbaas en hebben nog even buiten wat gedronken. We moesten natuurlijk de regels doornemen :).
Ik slaap samen op een vrij grote kamer met Jurma, vanmorgen zijn we begonnen met alle spullen opruimen en de kamer in te richten, we hebben hele leuke foto's opgehangen.
Vanmorgen hebben we boodschappen gedaan, vooral heel veel drinken ingeslagen!

Onze mentor komt zo langs dus stop ik met schrijven.. :)
Jullie lezen binnenkort meer!

  • 31 Augustus 2015 - 19:56

    Herma De Groot:

    Mooi verslag Juul Ik hoop dat we nog veel leuke reis/werkverslagen lezen
    Wat een leuke site
    Kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Vliegen

Morgen om 15.15 vlieg ik naar Suriname!

Recente Reisverslagen:

05 September 2015

White Beach ❤️

04 September 2015

Havannah Lounge

03 September 2015

No spang!

31 Augustus 2015

De eerste dag
Julia

Stagiaire in het 's Lands hospitaal in Paramaribo!

Actief sinds 29 Aug. 2015
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 4116

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 31 December 2015

Vliegen

Landen bezocht: